onsdag 12 maj 2010

Stockholm

Fy vad länge sedan det var jag skrev något här!
Varit lite mycket med annat ett tag så datorerna har hör och häpna fått stå tillbaka ett steg ;-)

Imorgon åker vi till Stockholm för att hälsa på Fredrik. När vi ändå är där får vi äran att hjälpa till att renovera vardagsrummet :-)
Om ärligheten ska fram har vi bokat in både arbete och helg... Själv kommer jag väl mest rulla runt som en irriterande major och peka med hela handen och däremellan sköta kaffet ;)

Ska sova över en natt på Hotel vilket blir första natten sedan trafikolyckan och jag hamnade i rullstolen. Blir spännande att se hur det kommer fungera. Mest orolig är jag över att sängen kan bli jobbig, är ju van med min motorsäng ;)
Man kan kanske kan hitta Hotel med motorsäng eller att man kan få ta med sin egen???

Kul ska det bli i alla fall att få komma utanför statsgränsen och framförallt få ett par dagar med sonen!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar