söndag 2 maj 2010

Njurbäckeninflammation

Nu har det gått så där lång tid utan att jag skrivit igen!
Ingen idé att lova att bättra sig utan det får gå i vågor.

Vi hade besök igår men efter en ganska kort tid efter att de kom kände jag mig risig. Fick extra ont i ryggen och tyckte att jag kände mig febrig.
Det var bara att gå och lägga sig och lämna gästerna tillsammans med Annika. Tråkigt för alla så klart men jag känner mig värdelös och otillräcklig och får lägga allt ansvar på Annika...

Imorse tog jag tempen och det visade sig att jag hade feber. Ringde Jourcentralen och ho sa att jag skulle komma in men kanske borde åka direkt till akuten.
Nu åkte jag till Jourcentralen i alla fall och det visade sig vara Njurbäckeninflammation som jag fått. Blir jag inte bättre på ett par dagar skulle jag eventuellt läggas in.

Bar att hoppas på det bästa och att penicillinet gör det det ska ;)

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar