tisdag 20 april 2010

Vilken födelsedag!

Vilken fantastisk födelsedag det blev :) Jag hade farhågor om att det skulle kunna bli riktigt besvärligt eftersom ryggen hade varit jobbig och bråkig en längre tid.
Jag fick förvisso gå och lägga mig emellanåt men på det stora taget gick det över förväntan.

Helt makalöst att det kommer 17 personer och gratulerar med allehanda presenter. Presenterna är i och för sig inte så viktiga bara de är stora och dyra... ;)
Givetvis är det så att det är helt fantastiskt att få ha förmånen att vara utrustad med så många och goda vänner som vi har. Utan alla dessa skulle livet vara betydligt fattigare!

Inte nog med att det kom en massa människor och gratulerade så var min sida på Facebook fullständigt överhopad med gratulationer.
Fantastiskt vilken känsla det är att inse hur många människor som berör och bryr sig om mig. Förhoppningsvis kanske jag har berört någon på vägen också.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar