torsdag 6 maj 2010

Trött

Fattar inte hur trött man kan vara?!?
Har sovit konstant sedan i söndags känns det som, är feberfri men vad hjälper det när man bara sover? Läste på nätet om en som hade varit trött i två år efter att han haft sin njurbäckeninflammation så jag får hoppas att jag piggnar till lite snabbare :)

Har ju tidigare inte haft ont i njurarna eftersom ryggvärken är nog djävlig som den är men denna gången har jag fått känna på vad ont i njurarna innebär också...
Ska kontakta min vän som är infektionsläkare imorgon och höra med honom om jag ska avvakta helgen eller om jag ska ringa infektion redan imorgon för vidare konsultation.

Fick ett mail idag från en av våra bästa vänner (hej Jenny... ;)) och fick reda på att de varit och skurit i hennes gubbe för att få bort elaka leverfläckar. nu får det baske mig räcka med elände där också!!!

sedan skulle jag vilja dela ut ett personligt Nobelpris till den som kommer på ett sätt att gå ner i vikt utan att man är hungrig och tycker att det är så förbaskat trist! ;)

1 kommentar:

  1. Ring infektionsläkaren omedelbums! Du om någon vet väl att det är lika bra att ta tjuren vid hornen på en gång. Mota Olle i grind etc. Finns ingen anledning att lida mer än du redan gör.
    Sen kan du ju alltid ta med dig bilden på rullstolen till Landstinget och tala om för dem vart de ska ringa för att beställa ;)

    Kramar i massor /J

    SvaraRadera