måndag 29 mars 2010

Muntergök...

Det var ju inte min mening att starta en blogg för att bara vara negativ och gnällig ;) Får försöka gaska upp sidan lite glatt politiskt tänkande:)

Vet inte om det är något jag har fått för mig eller om det kan finnas en uns sanning i det att opinionsmätningarna svänger ovanligt mycket?
Det mest anmärkningsvärda är att det verkar som att Mona Sahlin verkar vinna på att inte medverka så mycket i teve... Jag har ju givetvis inga som helst belägg för detta men det är så jag upplever det i alla fall.

Fredrik Reinfeldt är trovärdig i debatterna men ibland känns det som att han har en samling runt sig som gör att förtroendet faller. Det har ju ju Mona också för den delen.

Jag tycker att det är vansinnigt trist att det har blivit två block som man ska rösta på och inte flera partier som det var förr!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar