torsdag 25 mars 2010

Skickat mail till politikerna & Radio Örebro

Igår skickade jag mail till samtliga politiker i landstinget i Örebro. Det har kommit några svar men absolut inte många!

Idag har jag har haft besök av Radio Örebro. där jag fick berätta min livshistoria och alla skador jag råkat ut för. Samt den långa väntetiden för att få psykiatrisk vård i Örebro det är.
Efter en stund bad reportern om att få göra ett avbrott. Hon började gråta för att hon tyckte att det var fruktansvärt.

Ska bli spännande att få höra det färdiga reportaget!
Jag uppdaterar när jag får reda på att det blir av.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket Carina! Det tog på krafterna ska du veta. Har inte varit mig själv på hela dagen.
    Grinat som ett barn men det är väl så det blir när man blottar sig själv?!?

    SvaraRadera